1. Czym jest Amadeus Selling Platform i co sprawia, że wyróżnia się na tle innych podobnych rozwiązań?

Amadeus Selling Platform Connect stworzono w duchu innowacji, z myślą i we współpracy z pracownikami biur podróży po to, aby maksymalnie ograniczyć ilość zadań o charakterze administracyjnym i zwiększyć produktywność.
To w pełni internetowe, zbudowane we współpracy z konsultantami ds. podróży i z myślą o ich codziennej pracy rozwiązanie, jako jedyne na rynku, działa z poziomu chmury obliczeniowej. To oznacza, że z Amadeus Selling Platform Connect można korzystać z dowolnego urządzenia, w każdym miejscu z dostępem do Internetu, bez konieczności instalowania oprogramowania i aktualizacji. To oszczędza czas już od chwili uruchomienia platformy. Mobilność i stała dostępność online Amadeus Selling Platform Connect zapewnia ciągłość biznesową i możliwość świadczenia klientom usług na wysokim poziomie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Nowa platforma posiada też wiele funkcji oszczędzających czas i usprawniających pracę, takich jak Smart Flows, File Finishing, Smart Triggers, Quality Monitor czy narzędzie do tłumaczeń standardowych wprowadzeń systemowych – Cryptic Magic GDS zarówno z systemu Amadeus GDS jak i innych. Pozwala na jednoczesne rozpoczęcie sześciu zadań i niezależną pracę nad każdym z nich, podobnie jak w przypadku arkuszy w programie Microsoft Excel. Z Amadeus Selling Platform Connect można też efektywniej sprzedawać usługi dodatkowe oferowane przez linie lotnicze na całym świecie, dodając je do rezerwacji lotniczej z graficznego katalogu miejsc i usług. Co ważne oferta produktów lotniczych pojawia się na ekranie w formie wizualizacji.

2. Czy istnieje możliwość rozbudowy systemu o funkcje niestandardowe, dostosowane do specyfiki pracy konkretnego biura podróży?

Nie ma dwóch takich samych biur podróży. Dlatego Amadeus Selling Platform Connect zaprojektowaliśmy tak, aby można ją było przystosować do indywidualnych potrzeb nie tylko biura, ale i każdego użytkownika. Otwarty ekosystem Amadeus Selling Platform Connect oznacza, że z platformą można zintegrować dowolny kontent lub narzędzie, we współpracy z nami lub z innym partnerem. Dzięki automatycznej synchronizacji PNR, możesz nawet zintegrować treści pochodzące od zewnętrznych dostawców w jeden, uniwersalny proces rezerwacji. Ponadto fakt, że wszyscy konsultanci biura podróży pracują korzystając z tej samej wersji platformy, nie oznacza, że wszyscy muszą posiadać ten sam zestaw funkcjonalności, te można dowolnie włączać lub wyłączać.

3. Często agenci obawiają się, że wprowadzenie nowego rozwiązania będzie wiązało się z koniecznością oddelegowania pracowników na długie szkolenia. W jaki sposób agenci mogą nauczyć się korzystać z nowego rozwiązania?

Oprócz nowych funkcji, Amadeus Selling Platform Connect oferuje też wszelkie udogodnienia, które miało dotychczas oferowane rozwiązanie, w tym wykorzystywany przez większość konsultantów tryb tekstowy (tzw. command page). Zatem dotychczasowi użytkownicy systemu Amadeus nie powinni mieć większych problemów z zaadoptowaniem się do tej zmiany, zaś nowym, przyzwyczajonym do innych systemów GDS pomoże funkcjonalność Cryptic Magic.
Dla nowego pokolenia w branży szczególnie przydatny będzie intuicyjny i prosty w obsłudze graficzny interfejs, w pełni dostosowany do stylu pracy agentów. W Amadeus Selling Platform Connect z łatwością można też przełączać się podczas dowolnego etapu rezerwacji z poziomu wprowadzeń systemowych w trybie tekstowym na interfejs graficzny, zachowując przy tym uzyskane wyniki. Dlatego nowa platforma cieszy się uznaniem zarówno doświadczonych użytkowników jak i nowicjuszy, rozpoczynających pracę w branży. Już po zakończeniu krótkiego szkolenia można zacząć korzystać z Amadeus Selling Platform Connect. Ofertę szkoleniową udostępniamy na naszej stronie www.amadeus.com.pl.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu!