Porty lotnicze nie bez powodu są pełne sklepów dla osób ceniących ekskluzywne rzeczy. Według ostatnich badań, podróżni generują 40% całkowitej sprzedaży osobistych towarów luksusowych, a rynek ten jest wyceniany na ponad 1 bilion euro. Ogromna szansa rynkowa czeka na luksusowe marki, które zechcą dotrzeć do podróżnych tej klasy.

Kilka podmiotów z branży turystycznej jest w równie dobrej sytuacji jak Amadeus, by łączyć marki z podróżnymi w skali globalnej. Wykorzystaliśmy naszą wiedzę i zasięg, aby stworzyć unikalną sieć reklamową: Amadeus Media Solutions.

Niezależnie od promowanego produktu związanego z podróżami – od lotów po luksusowe akcesoria – pomagamy osiągnąć więcej niż zakłada budżet przeznaczony na reklamę. Umożliwiają to nasze obszerne dane o odbiorcach i mediach reklamowe. Jesteśmy blisko podróżnego na każdym etapie jego podróży. Począwszy od pomysłu na podróż, aż do powrotu z wyjazdu. Możemy przygotować ukierunkowane kampanie według szczegółów podróży, takich jak lotnisko wylotu lub miejsce docelowe, a nawet danych socjo-demograficznych podróżnego, takich jak płeć lub narodowość.

Zbudowaliśmy jedną z najbardziej rozbudowanych sieci podróży na świecie, generującą każdego roku ponad 500 milionów rezerwacji podróży w ponad 190 krajach. Możemy zaoferować specjalistom ds. obsługi podróży niezliczone możliwości wpływania na klientów poprzez reklamę – a wszystko to za pomocą jednej platformy.

Załączona infografika pokazuje, jak podróże wpływają na zakupy. Mogą Państwo także pobrać nasz najnowszy biuletyn, w którym opisujemy, jak marki mogą dotrzeć do cennych, globalnych podróżnych.