Podróżujący znajdują się w centrum wszystkiego, co robimy. Od momentu inspiracji, przez wyszukiwanie i rezerwację, po odprawę i samą podróż – zawsze staramy się, aby doświadczenia pasażerów były jak najlepsze.

Wyzwaniem, z którym muszą zmierzyć się wszyscy gracze w branży lotniczej i turystycznej jest zbieranie, analiza i zarządzanie fragmentarycznymi danymi osobowymi w taki sposób, aby lepiej dopasować ofertę do oczekiwań pasażerów.

Amadeus, na bazie dostępnych danych, przetwarzanych w naszym centrum, może pomóc dostawcom usług turystycznych w tworzeniu kompleksowych profili pasażerów, uwzględniających ich indywidualne zachowania i preferencje. Dzięki temu dostawcy usług turystycznych, w tym przede wszystkim linie lotnicze, zapewnią lepszą, bardziej spersonalizowaną obsługę podróżnych oferując im dodatkowe usługi, których oczekują i dostęp do ważnych informacji takich jak zmiany w harmonogramie lotu na każdy etapie podróży. Dzięki temu każdy pasażer czuje się potraktowany indywidualnie.

Personalizacja opiera się na zapewnieniu bogatszych doświadczeń podróżującym. Takich, które w pełni odpowiedzą na ich potrzeby w danym miejscu i czasie. Dla linii lotniczych personalizacja oznacza większe przychody i większą sprzedaż. Dlatego 97% linii lotniczych będzie inwestować w personalizację w ciągu najbliższych 12-18 miesięcy.

Zobacz, jak to faktycznie funkcjonuje i daj nam znać, co myślisz!