Każdy, kto rezerwuje bilety lotnicze w sieci wie, że strona internetowa linii lotniczej to zwykle pierwsze miejsce, gdzie trafiają klienci szukając biletów. Musi, zatem dobrze wyglądać. Aby pomóc przewoźnikom w tworzeniu funkcjonalnych serwisów internetowych Amadeus i Accenture nawiązały współpracę. Doświadczenie Amadeus w tworzeniu silników rezerwacyjnych wielu wiodących linii lotniczych na świecie oraz niezrównane doświadczenie Accenture w analizach dot. branży detalicznej dają nadzieję na zupełnie nowe otwarcie w zakresie wzmocnienia internetowego kanału bezpośredniej dystrybucji linii lotniczych.

W świecie rywalizacji online pojawia się wiele pytań, na które powinny odpowiedzieć sobie linie lotnicze. Jak zdobywać stały ruch internetowy na konkurencyjnym rynku? Jakie działania podjąć, by zbudować najlepszą strategię w pozyskiwaniu nowych klientów? Jak zagospodarować budżet przeznaczony na digital marketing w środowisku pełnym ad blocków? Jak wyróżnić się spośród innych linii lotniczych i pozyskać lojalnych klientów? I ostatecznie: co jest potrzebne, aby dokonać konwersji online?

The Accenture Amadeus Alliance jest w stanie rozwiązać te problemy przez wdrożenie warstwowego modelu, który potrafi pokonać obecne ograniczenia technologiczne.

Wspólnie przeprowadzamy ocenę wszystkich kanałów klienta zarówno z punktu widzenia ROI oraz konwersji sieciowej. Wspólny pakiet usług jest skoncentrowany nie tylko na pozyskaniu klientów, ale także na ich zatrzymaniu i zaangażowaniu. Aspirujemy do tego, aby być partnerami, których głównym celem jest pomoc liniom lotniczym w napędzaniu ich cyfrowej transformacji.

Oto obszary, nad którymi współpracujemy razem z przewoźnikami:

  • Ułatwienie rezerwacji: podróżni powinni mieć możliwość powrotu do rozpoczętego procesu rezerwacji z różnych urządzeń, bez utraty danych i konieczności rozpoczynania go na nowo
  • Personalizacja i przewidywanie potrzeb klienta oraz oferowanie odpowiednich produktów we właściwym czasie
  • Filtrowanie zakłóceń i wyciąganie wniosków, które przełożą się na działania
  • Redukcja kosztów pozyskiwania klientów i znalezienie równowagi w działaniach Digital
  • Konwersja i dostarczenie użytkownikom odpowiednich wrażeń, które mają przełożyć się na pozytywny wizerunek marki

Więcej informacji znajdziecie w ulotce, która szczegółowo opisuje Accenture Amadeus Digital Experience.

Na podstawie tekstu