Niezależnie od tego, czy podróżujemy służbowo, czy też prywatnie, będąc w nowym miejscu zawsze chcemy zwiedzić najciekawszą okolicę, odwiedzić restaurację z najsmaczniejszym jedzeniem czy popularny bar. Problem w tym, że nie zawsze mamy znajomego, który mógłby nas oprowadzić i wskazać miejsca warte uwagi. Wtedy z pomocą przychodzi nam AVUXI.

AVUXI to najmłodszy startup, który otrzymał wsparcie od Amadeus Ventures. Jego celem jest stworzenie rankingu popularności wszystkich miejsc na Ziemi. Dzięki temu rezerwując hotel czy planując wakacje, turysta będzie wiedział, które miejsca warto odwiedzić.

Jak to działa? Technologia AVUXI TopPlace™ pokazuje najbardziej popularne obszary w mieście wykorzystując do tego mapę cieplną – podróżujący, szukający hotelu w internetowym biurze podróży lub przez metawyszukiwarkę, mogą łatwo zobaczyć najciekawsze miejsca w danej okolicy.

AVUXI przypisuje miejsce w rankingu każdemu hotelowi, a podróżni mogą sortować popularne miejsca według kategorii takich jak: jedzenie, zakupy, życie nocne i zwiedzanie. Dzięki tej funkcji smakosze łatwiej znajdą hotele w pobliżu polecanej restauracji, a fani zakupów modne sklepy w dzielnicy handlowej. Podróżującym, którzy mają mało czasu, kategorie i oceny z całego świata ułatwiają wybór hotelu.

Choć zwykło się mówić, że to miejsce jest najważniejsze, podróżni są skłonni płacić również za wygodę. Badanie AVUXI wykazało, że ponad 90% podróżnych jest gotowych zapłacić więcej za pobyt w bardziej interesującej i dostosowanej do ich potrzeb i preferencji lokalizacji.

Dla internetowych biur podróży, metawyszukiwarek i hoteli, platforma AVUXI ma moc przekształcania osób wyłącznie przeglądających w tych, którzy chcą zarezerwować nocleg, co skutkuje lepszą konwersją, zwiększonymi dochodami i szczęśliwymi, lojalnymi klientami.

Na podstawie tekstu