Pierwszym skojarzeniem, które przychodzi na myśl w odpowiedzi na pytanie czym jest Amadeus, to GDS czyli Globalny System Dystrybucyjny. Dzisiaj Amadeus to o wiele więcej – to dynamiczna przestrzeń, w której spotykają się wszyscy gracze rynku turystycznego, aby razem sprostać rosnącym oczekiwaniom pasażerów.

W 1987 kiedy powstał Amadeus, Internet, taki jak znamy go dzisiaj, nie istniał. Od tego czasu połączyliśmy linie lotnicze z biurami podróży na całym świecie. Jesteśmy dumni z tego, co udało nam się osiągnąć, ale dziś Amadeus to nie tylko system dystrybucji oferty lotniczej. Ogromna zmiana, jaka dokonała się w podróżowaniu na przestrzeni lat, była możliwa dzięki technologii. Ta sama technologia sprawia, że biura podróży stają dziś przed wyzwaniem, jakim jest przyciągnięcie klienta, który w dzisiejszych czasach jest mniej lojalny niż kiedykolwiek wcześniej.

Wraz z szybko zmieniającym się rynkiem, zmieniliśmy się też my. Aby sprostać potrzebom naszych klientów, ewoluujemy od GDS do Live Travel Space. Budujemy otwartą, dynamiczną i połączoną przestrzeń, w której wszyscy gracze branżowi mogą współpracować, aby dostarczyć klientom unikalnych i niezapomnianych podróży. Przestrzeń, której silnikiem jest nasza technologia.

Dlaczego Live Travel Space?

    Live, ponieważ nieustannie ewoluujemy. Wspierani przez innowacyjne technologie, wspólnie z naszymi partnerami pracujemy nad nowymi sposobami połączenia branży turystycznej. Live, ponieważ zależy nam na najlepszej obsłudze klienta, możliwej dzięki naszym pracownikom i ich umiejętnościom. To dzięki nim nasza technologia jest silna i niezawodna.

    Travel, bo Amadeus znajduje się w centrum branży turystycznej – łączymy dostawców podróży ze sprzedawcami, partnerami i innymi graczami. Umożliwiamy wymianę zdań, wyznaczamy trendy i odpowiadamy na potrzeby podróżnych.

    Space, bo nie chcemy ograniczać możliwości rozwoju, zarówno naszego jak i naszych klientów. Jesteśmy otwarci na nowe szanse płynące z każdego zakątka biznesu.

Jesteśmy przekonani, że mamy unikalną pozycję do przewodzenia zmianom w branży turystycznej ze względu na naszych ekspertów, jak i technologie. W ciągu kilku ostatnich lat przeznaczyliśmy ponad 5 miliardów euro na badania i rozwój naszej firmy i platformy. Zmieniamy się, aby umożliwić klientom dostęp do jeszcze szerszego zakresu treści, poprzez więcej kanałów i urządzeń, aby mogli oferować podróżującym spersonalizowane i konkurencyjne oferty.

Live Travel Space to nie tylko zmiana nazwy, z jaką chcemy być kojarzeni. To zmiana strategii, której przyszłość widzimy nie tylko w ofercie lotniczej, ale w dostarczaniu podróżującym ekscytujących doświadczeń – od przelotu, po usługi transferowe, hotele, wycieczki i usługi w miejscu docelowym – za pomocą kilku kliknięć.