Elastyczność jest cechą wyróżniającą każdego odnoszącego sukcesy dyrektora generalnego (GM) w dzisiejszym przemyśle hotelarskim. Najlepsi GM mają oko do szczegółów i wyjątkowy talent do rozwiązywania problemów, kiedy tylko się pojawią. Branża hotelarska zmienia się jednak w sposób, który stwarza wyzwania dla osiągnięcia celów związanych z doświadczeniami gości, wzmocnieniem zespołu i bezbłędnym wykonaniem.

Pomimo pojawiających się wyzwań, managerowie patrząc w przyszłość są zgodni, iż nastał czas nowych możliwości. Cała branża jest silna i nawet nowi konkurenci ze – zdawałoby się – destrukcyjnymi dla rynku modelami biznesowymi jak Airbnb i HomeAway, wydają się bezkonfliktowo działać wraz z tradycyjnymi hotelami.

Nasz eBook Hotel Management 2020: The Guide to Future-Proofing Operations to Drive Revenue and Address the New Realities of Guest Relations analizuje, w jaki sposób te zmiany, wyzwania i pojawiające się nowe możliwości, przekładają się na kluczowe obszary każdego hotelu, czyli: rezerwacje, operacje, sprzedaż i wyżywienie, utrzymanie, udogodnienia, sprzątanie i room service. Managerowie dowiedzą się z eBooka, jak odpowiednie wybory technologiczne pozwalają zarządzać kosztami, nie rezygnując z nienagannej obsługi oraz poziomu zadowolenia i komfortu gości.

Nasz eBook to interesujący pierwszy krok do rozpoczęcia dyskusji na temat przyszłości zarządzania hotelem – tematu, w którym oczekuje się, że technologia będzie odgrywała znaczącą rolę.

eBook do pobrania: Hotel Management 2020: The Guide to Future-Proofing Operations to Drive Revenue and Address the New Realities of Guest Relations

Na podstawie tekstu