Dzisiejsi podróżni nie szukają tylko bezpośredniego lotu i noclegu na siedem nocy w kurorcie nadmorskim w Punta Cana lub na Majorce. Podróżujący w XXI wieku są spragnieni unikalnych doświadczeń, które mogą kupić łatwo i w dobrej cenie.

Pomyśl o ofercie jak o trzydaniowym menu w ulubionej restauracji – idziesz w jedno miejsce, aby zjeść cały posiłek, zamiast iść do trzech różnych restauracji. Masz dzięki temu zapewnioną wygodę, często oszczędzasz pieniądze i masz kogoś, kto zapewnia standard tej kompleksowej usługi. I to jest dokładnie to, czego chce wielu podróżnych na całym świecie.

Oto cztery kroki, jakie mogą podjąć organizatorzy turystyczni, aby odnieść sukces na rynku w XXI wieku.

  1. Jedna platforma dla wszystkich treści
  2. Używając jednej platformy dającej dostęp do wszystkich treści podróżniczych pochodzących od wielu dostawców, organizatorzy turystyczni mogą zmniejszyć wydatki, które wcześniej ponosili na budowę i utrzymanie wielu takich punktów dostępu do treści. Zastosowanie takiego rozwiązania pozwala także przyspieszyć wprowadzanie nowych produktów na rynek.
    Dla przykładu, Amadeus One Inventory, nasze rozwiązanie do zarządzania pomagające organizatorom wycieczek zintegrować, zautomatyzować i zoptymalizować ich działalność, zapewnia bezpośredni dostęp do 70 baz noclegowych i sieci hoteli.

  3. Wymarzona oferta od ręki
  4. Sprzedawcy usług turystycznych potrzebują odpowiednich informacji i narzędzi, aby w każdym momencie móc tworzyć i zarządzać pakietami dostosowanymi do indywidualnych potrzeb klienta w odpowiedzi na jego oczekiwania. Doradca powinien być w stanie stworzyć dynamiczny pakiet w mniej niż pięć minut i przejść od wyceny do rezerwacji w ciągu zaledwie trzech kliknięć. Oszczędność czasu oznacza bardziej spersonalizowaną obsługę i więcej czasu poświęconego na sprzedaż.

  5. Dotarcie do potencjalnych klientów
  6. Wraz z rosnącą konkurencyjnością, biura podróży muszą umieć dotrzeć ze swoimi produktami do potencjalnych klientów za pośrednictwem preferowanych przez nich kanałów, czy to poprzez biura podróży, z wykorzystaniem call center, czy w końcu poprzez Internet i media społecznościowe. Sprzedawcy usług muszą utrzymać zasięg dystrybucji na odpowiednim poziomie, aby wejść na nowe, szybko rozwijające się rynki. I potrzebują narzędzi, które pozwolą im to zrobić z zyskiem.

  7. Optymalizacja procesów, kosztów i podejmowania decyzji
  8. Na co dzień organizatorzy turystyczni mają możliwość automatyzacji złożonych zadań, która zmniejszy liczbę błędów i zwiększy produktywność. Konsultanci mogą poświęcić średnio 6 minut na ręczne zarządzanie zmianą rozkładu podróży, 16 minut na ponowne wystawienie biletu i do 110 minut na stworzenie nowego pakietu podróżnego. Automatyzacja eliminuje potrzebę spędzania przez konsultanta czasu na złożonych zadaniach i pozwala na szybsze stworzenie spersonalizowanej oferty dostosowanej do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta.

Przewidywanie, jak będą wyglądać podróże i rynek turystyczny za kilka lat, jest trudne. Ale niektóre z rzeczy, które operatorzy turystyczni mogą zrobić, aby osiągnąć sukces i zaspokoić potrzeby podróżnych w XXI wieku, są oczywiste i łatwe we wdrożeniu.

To wszystko, o czym pisaliśmy, wdrażamy w ramach Live Travel Space, która łączy technologię Amadeus Travel Platform z doświadczeniem naszych pracowników, znacznymi inwestycjami i silnymi relacjami z klientami.

Na podstawie tekstu.