Amadeus, aby dostarczać jak najlepsze usługi i produkty, zmienia się wraz z branżą i odpowiada na bieżące wyzwania i potrzeby. Jak wygląda obecnie nasza ewolucja?

GDS

Zanim wyruszymy w podróż do przyszłości, warto powiedzieć parę słów o tym, czym obecnie zajmuje się Amadeus. O tym, jak działa Globalny System Dystrybucji (Global Distribution System: GDS), który jest trzonem naszej działalności, opowiada poniższy filmk:

NDC

Czyli New Distribution Capability, to standard transmisji danych oparty na XML, którego celem jest stworzenie nowego, jednolitego języka dla wszystkich danych dostępnych w czasie rzeczywistym dla wszystkich kanałów. Jako uniwersalny standard przesyłania wiadomości, NDC może ujednolicić sposób dystrybucji danych dotyczących podróży pomiędzy liniami lotniczymi, sprzedawcami biletów, korporacjami i dostawcami technologii. NDC współpracuje z każdym modelem biznesowym i działa obok GDS i innych istniejących infrastruktur.

Pełne wdrożenie NDC umożliwi firmom turystycznym – od linii lotniczych po biura podróży – ewolucję w zakresie dystrybucji treści. Wszyscy wiemy, że więcej nowych opcji dla podróżnych oznacza większe dochody dla branży turystycznej. Ten nowy standard będzie sprzyjać większej innowacyjności, personalizacji i rozpoznawalności marki w ramach uproszczonego procesu zakupów. Możliwości są ogromne i mają potencjał by zrewolucjonizować sposób, w jaki w przyszłości podróże będą kupowane i sprzedawane.

 

Czym jest Amadeus Travel Platform i co wniesie nowego do branży turystycznej?

Amadeus Travel Platform to oparta na otwartych systemach platforma, która dzięki inteligentnemu wykorzystaniu danych, agreguje w jednym miejscu wszystkie istotne treści z branży turystycznej – w tym informacje o transporcie lotniczym i kolejowym, zakwaterowaniu, ubezpieczeniach i destynacjach. Treści te mogą pochodzić z różnych źródeł jak GDS, EDIFACT, NDC czy z interfejsów API.

Wyobraź sobie dostęp do najszerszego wachlarza globalnych treści turystycznych, a wszystko to w jednym miejscu. Jesteśmy w stanie dostosować się do różnych modeli biznesowych, zapewniając elastyczność i autonomię w zakresie pozyskiwania, zarządzania i wyświetlania treści za pośrednictwem wielu kanałów i punktów kontaktowych, takich jak narzędzia do samodzielnej rezerwacji, usługi internetowe, rozwiązania biur podróży i urządzenia mobilne.