Każdy z nas jest inny. W przypadku garnituru wiadomo, że ten szyty na miarę będzie leżał lepiej, niż ten kupiony w sklepie. Podobnie jest ze spersonalizowanymi ofertami turystycznymi. To właśnie dlatego branża turystyczna stawia na indywidualne podejście do klienta, a postęp technologiczny sprawia, że jest to możliwe i kosztowo osiągalne.

W raporcie Amadeus: A new formula for airline success: why customized offers are the future of airline marketing and revenue management​ analizujemy ten rosnący trend i odpowiadamy na pytanie, dlaczego dostarczanie spersonalizowanych ofert może wkrótce stać się dominującym sposobem wchodzenia w interakcje pomiędzy liniami lotniczymi a pasażerami.

Dzięki indywidulanemu podejściu do klienta w zakresie dystrybucji oferty linie lotnicze mogą odpowiednio wycenić, spozycjonować i wypromować swoje produkty i usługi, aby spełniły oczekiwania indywidualnych podróżnych. Ponad połowa ankietowanych kierowników linii lotniczych wskazała, iż spodziewa się wzrostu przychodów o co najmniej 15% ze sprzedaży spersonalizowanych ofert.

Skrojone na miarę produkty i usługi są korzystane dla obu stron. Pasażerowie mogą cieszyć się cenami lepiej dostosowanymi do ich oczekiwań oraz większymi możliwościami wyboru, natomiast linie lotnicze czerpią korzyści finansowe w postaci zwiększonych przychodów.

Pobierz raport i dowiedz się więcej.

Na podstawie tekstu