W Amadeus wierzymy, że partnerstwo jest najlepszym sposobem budowania zrównoważonego globalnego łańcucha dostaw. Im ściślej będziemy ze sobą współpracować, tym skuteczniej będziemy mogli wspólnie realizować nasze cele.

Rok 2017 upłynął pod znakiem imponujących sukcesów internetowych biur podróży, które zyskały globalny zasięg. Oczywiście miało to wpływ na całą branżę turystyczną, która w efekcie stała się bardziej konkurencyjnym środowiskiem zarówno dla znanych graczy, jak i nowo powstałych startupów.

Mniejsze i większe internetowe biura podróży są zdeterminowane, aby zdobyć udział w rynku i dlatego cały czas starają się polepszyć jakość świadczonych usług i sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W tym celu zwiększają wartość oferty dla podróżnych dostępnej online, przygotowują spersonalizowane propozycje poszukując niszowej części rynku turystycznego. Wszystkie te wysiłki się opłacają i stanowią zobowiązanie do dostarczania klientom tego, co najlepsze.

W tym kontekście partnerstwo firm zajmujących się dystrybucją podróży, linii lotniczych i internetowych biur podróży jest kluczem do zapewnienia użytkownikom najwyższej jakości usług i jest korzystne dla wszystkich stron.

Partnerstwo może pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe każdego z nas. To tajny składnik, który może generować prawdziwą siłę biznesową, a my wierzymy w udane relacje jako ścieżkę rozwoju. Uważamy, że globalne systemy dystrybucji pozostają najbardziej wydajną platformą zarówno dla sprzedawców detalicznych i dostawców, jak również potężną siłą napędową innowacji, dzięki której nasza branża może zoptymalizować koszty inwestycyjne i operacyjne.

Na podstawie tekstu