Bardzo niewiele gałęzi przemysłu rozwija się w tak szybkim tempie co sektor turystyczny. Konsumenci przyzwyczajeni są dziś do coraz bardziej spersonalizowanych doświadczeń i tym samym napędzają dalszy rozwój branży turystycznej, stawiając coraz wyżej poprzeczkę. Dlatego tak ważne jest, aby myśląc o rozwoju biznesowym, stawiać w centrum konsumenta i budować strategie wokół niego.

To właśnie w tym kontekście Amadeus rozwinął swoją platformę dystrybucji, aby połączyć w jednym miejscu linie lotnicze, hotele, alternatywne zakwaterowanie, kolej i transport naziemny. Obejmuje to również taryfy poprzez łączność NDC, nad którą aktywnie pracujemy z liniami lotniczymi i sprzedawcami usług turystycznych na całym świecie poprzez nasz program NDC X.

Czym tak naprawdę jest platforma Amadeus Travel Platform? Oto pięć rzeczy, które musisz wiedzieć:

  1. Integracja wszystkich treści na jednej platformie
    Korzystanie z platformy turystycznej umożliwia liniom lotniczym, hotelom, wypożyczalniom samochodów – w rzeczywistości każdemu dostawcy usług turystycznych – dostarczanie treści do największej na świecie globalnej sieci sprzedawców usług turystycznych i korporacji.
    Dodatkowo, tylko w przypadku Amadeusa, biura podróży mogą korzystać z tej samej platformy, z której korzystają linie lotnicze, dając im niezrównany dostęp do taryf w czasie rzeczywistym i treści, których potrzebują, aby obsługiwać swoich klientów.
  2. Platforma otwarta na różne źródła technologiczne
    Platforma Amadeus Travel Platform będzie agregować treści niezależnie od ich źródła i normalizować je tak, aby nadawały się do wykorzystania przez biura podróży. Przewidujemy, że NDC stopniowo stanie się największym źródłem treści, choć do tego czasu NDC, EDIFACT i inne API będą nadal funkcjonować obok siebie.
  3. Dostęp do platformy poprzez różne punkty sprzedaży
    Biura podróży i korporacje mają dostęp do szerokiej gamy treści turystycznych na platformie poprzez szereg kanałów i interfejsów. Istnieje także możliwość rozpoczęcia rezerwacji na jednym kanale i kontynuowania jej na innym, zaczynając w dokładnym momencie, w którym się przerwało.
    Te przemyślane rozwiązania znacznie poprawiają jakość rezerwacji i obsługi naszych klientów, ponieważ pokazują wszystkie potrzebne treści dotyczące podróży na jednym ekranie. Oznacza to, że sprzedawcy podróży mogą nie tylko uzyskać dostęp do szerokiej gamy treści, ale również łatwo porównywać loty, ceny i pakiety z wielu źródeł – w tym NDC – łatwiej i szybciej.
  4. Inteligentne algorytmy
    W platformie Amadeus Travel Platform wykorzystujemy sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, aby uzyskać wgląd w doświadczenia i zachowania podróżnych oraz poszerzyć możliwości wyszukiwania naszych klientów. Udostępniamy duże dane sprzedawcom podróży, aby mogli oni dostarczać spersonalizowane podróże, przewidywać trendy i monitorować wydajność. Uznajemy naszą odpowiedzialność za przechowywanie i przetwarzanie tych danych, dlatego też nadal inwestujemy w bezpieczeństwo i traktujemy je priorytetowo.
  5. Siła oparta na chmurze
    Platforma Amadeus Travel Platform jest zbudowana w oparciu o systemy otwarte, wykorzystuje inteligentne wykorzystanie danych oraz integruje nowe interfejsy i architektury.

Dzięki Amadeus Travel Platform, która stanowi technologiczny szkielet naszej wizji stworzenia przestrzeni poświęconej podróżom oraz dzięki ścisłej współpracy wszystkich graczy z branży turystycznej, będziemy w stanie stworzyć lepsze doświadczenie dla podróżnych na każdym etapie ich podróży.

Na podstawie tekstu