Minął rok, odkąd ogłosiliśmy uruchomienie Live Travel Space. Powstanie tej platformy jest wynikiem naszego zaangażowania w zaspokajanie zmieniających się potrzeb naszych klientów i branży.

W ciągu ostatniego roku skupiliśmy się na współpracy z graczami z branży turystycznej i dostarczaniu innowacyjnych technologii, które umożliwią naszym klientom zapewnienie lepszych doświadczeń podróżnym na całym świecie.

Nasz biznes rozwijamy w czterech kluczowych segmentach: detaliczne biura podróży, biura podróży online, biura podróży biznesowych i korporacje. W każdym z tych segmentów koncentrujemy się na zaspokajaniu potrzeb naszych klientów, oferując im bardziej spersonalizowane rozwiązania i szybciej wprowadzając je na rynek.

Ściśle współpracujemy z naszymi klientami we wszystkich segmentach, aby nie tylko korzystać z najlepszych i najbardziej innowacyjnych technologii w branży, ale również aby uzyskać dostęp do jak najszerszej oferty turystycznej. Dzięki temu, że treści podróżnicze stają się dostępne za pośrednictwem wielu źródeł i w ramach różnych modeli biznesowych, pomagamy sprzedawcom w uzyskaniu dostępu do wszystkich treści w jednym miejscu – Amadeus Travel Platform.

Wspólnie z naszymi klientami z agencji identyfikujemy, jakich nowych treści potrzebują, a następnie współpracujemy z naszymi klientami z branży turystycznej w celu pozyskania tych treści. Następnie oferujemy wszystkie z nich na jednej platformie. W przypadku treści dla linii lotniczych oznacza to zaopatrzenie za pomocą tradycyjnych technologii, takich jak EDIFACT, a także NDC i innych interfejsów API.

Oprócz technologii, jesteśmy dumni z relacji, które zbudowaliśmy z naszymi klientami. W ciągu ostatniego roku mieliśmy okazje porozmawiać z naszymi klientami na różnych wydarzeniach oraz forach i otrzymaliśmy niezwykle pozytywne opinie na temat tego, w jaki sposób Amadeus Travel Channels business i nasza misja Live Travel Space pozytywnie wpływa na sposób, w jaki pracujemy, biznes i ostatecznie na podróżnego.

Na podstawie tekstu.