Przewrót o 180 stopni. Koniec ery. Koniec branży, jaką znamy. Może to brzmieć jak scenariusz zagłady, ale wkrótce będziemy musieli stawić czoła największej rewolucji, jaką kiedykolwiek widzieliśmy w branży turystycznej. Przygotuj się, nadchodzi NDC!

Pomysł IATA dotyczący NDC (New Distribution Capability) po raz pierwszy pojawił się w 2011 roku i od tego czasu stale nabiera rozpędu. 2019 to rok, w którym NDC w końcu stanie się rzeczywistością.

Chaos czy kontrola?
NDC zrewolucjonizuje pracę wielu biur podróży, ale też zrodzi wiele pytań. Na przykład: Jak mogę znaleźć najlepsze oferty lotów dla mojego klienta? Co zmieni się w procesie rezerwacji i potwierdzania rezerwacji? Czy wpłynie to na nasz back-office i system fakturowania?

W Amadeus pracujemy nad udoskonaleniem rozwiązań dla wszystkich procesów biura podróży. Niektóre z nich będą wymagały dodatkowych nowych wiadomości NDC. Jako sprzedawca turystyczny uzyskasz dostęp do treści NDC od pierwszych wprowadzających to rozwiązanie linii lotniczych poprzez Amadeus Travel Platform.

Łatwy przegląd za pomocą jednego systemu
W Amadeus Sell Connect oferty linii lotniczych NDC będą wyświetlane obok „tradycyjnych” treści GDS, dzięki czemu będzie można łatwo porównać ceny lotów i uzyskać najlepszą ofertę dla klienta. Dostęp do treści NDC będzie możliwy tylko po dołączeniu do Amadeus Sell Connect.

Wówczas proces rezerwacji i sprzedaży biletów będzie się różnił w zależności od aktualnej rezerwacji BSP i NDC. Nastąpi nowy graficzny proces rezerwacji i płatności, a bilet NDC zostanie wydany przez linię lotniczą po dokonaniu płatności.

Wielka rewolucja dla biur podróży
Wprowadzenie NDC będzie jedną z największych rewolucji, jakich kiedykolwiek doświadczyły biura podróży. Otworzy to jednak również nowe możliwości dla biur podróży i konsultantów, którzy są chętni do korzystania z nowych technologii.

Na podstawie tekstu