Zdolność przystosowania się do zmian jest w Amadeus częścią DNA, dlatego już od 30 lat tworzymy produkty, które dostosowują się do zmieniających się potrzeb. Amadeus Selling Platform Connect to nasza najnowsza platforma internetowa, która pozwala agencjom na uwolnienie się od komputera i pracę w dowolnym czasie, z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu.

Amadeus Selling Platform Connect, zaprojektowany z myślą o naszych klientach, oferuje większą wydajność i prosty, intuicyjny interfejs, który umożliwia łatwe wykonywanie wielu zadań naraz i skupia się na oszczędzaniu czasu agentów, aby zapewnić swoim klientom wyjątkową obsługę.

Podczas pracy z klientami zauważyliśmy, że zazwyczaj pojawiają się następujące etapy poprzedzające decyzje o zmianie:

  1. Opór przed nowym: „Dlaczego muszę zmieniać platformy?”
    To normalne, wszyscy to robimy! Opór jest naszą pierwszą reakcją, gdy w naszym życiu pojawiają się zmiany. Jako ludzie jesteśmy uwarunkowani, aby chcieć czuć się bezpiecznie i komfortowo, a ta potrzeba czyni nas niechętnymi w stosunku do wszystkiego, co może zagrozić status quo.
  2. Otwartość na szukanie pozytywów: „Powiedz mi więcej o tej nowej platformie.”
    Pojawia się ciekawość i chcemy dowiedzieć się więcej. Rozpoczynamy analizę naszej obecnej sytuacji i zadajemy sobie uczciwe, trudne pytania. W efekcie zdajemy sobie sprawę, że zmiana jest korzystna.
  3. Koszt niezmieniania się: „W jaki sposób ta platforma zapewnia mi przewagę w ciągle zmieniającym się świecie?”
    Aby pozostać konkurencyjnym na naszym rynku i móc sprostać oczekiwaniom podróżnych, konieczne jest zaadaptowanie zmian, które dają potężne narzędzia technologiczne. To one są kluczem do sukcesu na tym rynku.
  4. Przyjmowanie zmian: „Jestem gotowy do aktualizacji!”
    Wystarczy jedna osoba, aby wprowadzić zmianę! O zmianach należy myśleć jak o procesie, który prędzej czy później zostanie przyjęty przez wszystkich w agencji.

W Amadeus skupiamy się na ułatwieniu tego procesu zmian. Oferujemy klientom zasoby, takie jak narzędzie „Pierwsze kroki”, webinaria szkoleniowe i wsparcie.

Na podstawie tekstu