Docelowo personalizacja ma za zadanie umożliwić tworzenie indywidualnych ofert dla każdego podróżnego, które spełnią, a nawet przewyższą jego oczekiwania. Widzimy, jak różni gracze z branży podróżniczej podążają w kierunku bardziej spersonalizowanych ofert, ale jeszcze nie udało nam się wprowadzić dostosowanych do klienta opcji na każdym z etapów podróży – a to zapewniłoby prawdziwie osobiste, kompleksowe doświadczenie, którego szukają podróżni i za które są gotowi zapłacić.

Dzięki programom lojalnościowym i analizie danych dostawcy mogą już teraz oferować swoim klientom różne promocje, aktualizacje i specjalne doświadczenia. Ale nadal istnieje wiele niewykorzystywanych opcji,  w tym tworzenie większej ilości dostosowanych treści dla podróżnych w oparciu o ich profil i historię zakupów.

Wyzwaniem dla branży jest możliwość zidentyfikowania każdego podróżnego w czasie rzeczywistym i zaoferowania mu dokładnie tego, czego szuka. Wymaga to infrastruktury IT nowej generacji i wiedzy technicznej, jak również współpracy całej branży. To z pewnością nie stanie się z dnia na dzień i zajmie trochę czasu.

Naszym celem jest stworzenie rozwiązania, które umożliwi liniom lotniczym i innym organizatorom podróży dystrybucję ich ofert wśród sprzedawców podróży na całym świecie, a sprzedawcom podróży łatwy dostęp i porównywanie tych ofert, a także proste, szybkie i dokładne obsługiwanie podróżnych.

Zgodnie z ciągłą ewolucją Amadeus Travel Platform, rozwijamy szereg narzędzi do zarządzania, aby umożliwić biurom podróży definiowanie źródeł treści, nośników, preferowanych opcji, systemów płatności i wielu innych. Oznacza to, że biura podróży na całym świecie będą w stanie opracować i spersonalizować ofertę dla każdego podróżnego oraz zoptymalizować każdą podróż służbową.

Jako sprzedawca podróży połączony z Amadeus będziesz w stanie przejąć większą kontrolę i skorzystać z zaawansowanych rozwiązań i funkcjonalności:

  1. Wybór treści daje Ci możliwość wyboru preferowanych źródeł treści dla każdego dostawcy w dowolnym momencie.
  2. Preferencyjne wyświetlanie pozwala lepiej ustalać priorytety wyświetlania informacji o dostawcach i opłatach oraz umożliwia dostosowanie treści wyświetlanych informacji do potrzeb każdego punktu sprzedaży.
  3. Rozwiązania w zakresie płatności pozwalają zdefiniować i wdrożyć strategię płatności oraz uprościć procesy płatności.
  4. Zarządzanie marżą daje możliwość wyświetlania i konfigurowania wszystkich opcji związanych z marżą dowolnego produktu dla dowolnego rodzaju treści.
  5. Rozwiązania touchless pomagają usprawnić procesy i zidentyfikować obszary wymagające poprawy.
  6. Rozwiązania Upsell/Cross-sell pozwolą Ci wykorzystać każdą możliwość sprzedaży i zmaksymalizować przychody.

W ramach nowej przestrzeni Amadeus Live Travel Space, nieustannie rozwijamy Amadeus Travel Platform i wprowadzamy nowe inteligentne rozwiązania i narzędzia, które umożliwiają biurom podróży na całym świecie dalszą personalizację doświadczeń klientów.

Na podstawie tekstu.